2021 год, материалы XII Международного научно-практического семинара
Постоянная ссылка для этой коллекции
Просмотреть
Показать 2021 год, материалы XII Международного научно-практического семинара по ключевым словам "беларуская народная казка"
Сейчас показывают 1 - 1 из 1
Результатов на странице
Параметры сортировки
- ЭлементВыкарыстанне казкатэрапіі ў карэкцыйна-развіццёвай працы з дзецьмі дашкольнага ўзросту з парушэннямі маўлення(БарГУ, 2021) Дрозд, В. М.У нашым грамадстве з кожным годам павялічваецца колькасць дзяцей, якія маюць парушэнні маўлення. У будучыні яны могуць выклікаць цяжкасці зносін, што не дазволіць дзецям у поўнай меры раскрыць свае інтэлектуальныя здольнасці, ускладняць іх навучанне ў школе і далейшую сацыялізацыю. Казкатэрапія з’яўляецца адным з метадаў, які актыўна распрацоўваецца ў апошні час і ўжываецца ў карэкцыйнай працы з дзецьмі, якія маюць розныя парушэнні маўлення. У працэсе працы над казкамі адбываецца ўзбагачэнне слоўнікавага запасу, аўтаматызацыя гукаў, а таксама ўвядзенне гэтых гукаў у самастойнае маўленне. У працы над тэкстам казкі выхаванцы вучыцца пераказваць, прыдумляць, ажыццяўляць пошук адказаў на пытанні, аналізаваць тэкст, што ў сваю чаргу спрыяе развіццю звязнага маўлення. In our society, the number of children with speech disorders is increasing every year. In the future, they can cause difficulties in communicating with others, which will not allow children to fully develop their intellectual abilities, burden their education at school and further socialization. Fairy-tale therapy is one of the methods that has been actively developed recently and is used in correctional work with children with various speech disorders. In the process of working on fairy tales, vocabulary is enriched, sounds are automated, and these sounds are introduced into independent speech. In working on the text of the fairy tale, students learn to retell, invent, search for answers to questions, analyze the text, which in turn contributes to the development of coherent speech.