Фарміраванне звязнага маўлення ў дзяцей дашкольнага ўзросту з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця сродкамі тэатральна-гульнявой дзейнасці

Эскиз недоступен
Дата
2021
Название журнала
Номер ISSN
Название тома
Издатель
БарГУ
Анотация
У дадзенай рабоце прадстаўлены матэрыял аб тым, як тэатральна-гульнявая дзейнасць аказвае ўплыў на маўленчае развіццё дашкольнікаў з моўнымі парушэннямі. Прапанаваны артыкул пададзены з улікам зместа вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі. This paper presents the material on how theatrical and play activities affect the speech development of preschool children with language disorders. The proposed article is presented taking into account the content of the curriculum of preschool education.
Описание
Дошкольное образование: опыт, проблемы, перспективы : сб. материалов XІI Междунар. науч.-практ. семинара, Барановичи, 22-23 апр. 2021 г. / М-во образования Респ. Беларусь, Баранович. гос. ун-т ; редкол.: Н. Г. Дубешко (гл. ред.) [и др.]. – Барановичи : БарГУ, 2021. – 356 с.
Ключевые слова
развіццё маўлення ў дашкольнікаў, дзеці з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, развіццё звязнага маўлення, моўныя парушэнні, тэтральна-гульнявая дзейнасць, развитие речи у дошкольников, дети с особенностями психофизического развития, развитие связной речи
Библиографическое описание
Сумейка, Ю. М. Фарміраванне звязнага маўлення ў дзяцей дашкольнага ўзросту з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця сродкамі тэатральна-гульнявой дзейнасці / Ю. М. Сумейка // Дошкольное образование: опыт, проблемы, перспективы : сб. материалов XІI Междунар. науч.-практ. семинара, Барановичи, 22-23 апр. 2021 г. / М-во образования Респ. Беларусь, Баранович. гос. ун-т ; редкол.: Н. Г. Дубешко (гл. ред.) [и др.]. – Барановичи : БарГУ, 2021. – С. 238–241.