2021 год Выпуск 7.
Постоянная ссылка для этой коллекции
Просмотреть
Показать 2021 год Выпуск 7. по автору "Пучынская, Т. М."
Сейчас показывают 1 - 2 из 2
Результатов на странице
Параметры сортировки
- ЭлементВобраз камандзіра ў «лейтэнанцкай прозе» Васіля Быкава і Барыса Васільева(Барановичи : БарГУ, 2021) Шчэрба, Я. В.; Пучынская, Т. М.У артыкуле на прыкладзе творчасці В. Быкава і Б. Васільева раскрываецца змест паняцця «лейтэнанцкая проза», у кантэксце эпохі выяўляецца ўзаемадзеянне беларускай і рускай літаратур, паказваецца тыпалагічнае падабенства прозы, створанай пісьменнікамі-франтавікамі паводле ўласнага ваеннага вопыту. Асаблівая ўвага надаецца інтэрпрэтацыі вобраза камандзіра як галоўнага героя «франтавых» твораў, асэнсаванню тыповых рыс характараў персанажаў. The article uses the example of V. Bykov’s and B. Vasiliev’s works to reveal the content of the concept ‘lieutenant's prose’, the interaction of Belarusian and Russian literatures is manifested in the context of the epoch, the typological similarity of the prose is created by writers-front-line-soldiers from their own military experience. Special attention is paid to the interpretation of the image of the commander as the main character of the ‘front-line’ works, to the understanding of the typical characters’ traits.
- ЭлементЛітаратурная рэпрэзентацыя сіроцтва ў творах сучасных пісьменнікаў(Барановичи : БарГУ, 2021) Кавальчук, Я. У.; Пучынская, Т. М.У артыкуле цэласна разгледжаны асаблівасці літаратурнай рэпрэзентацыі сіроцтва ў сучаснай прозе на матэрыяле твораў Г. Марчука, У. Ягоўдзіка, У. Ліпскага. Ахарактарызаваны вобразы дзяцей-сірот, сюжэтныя лініі, жанравыя формы, адпаведныя дадзенай мастацкай ідэі, вызначана атрыбутыка «цяжкага» дзяцінства, прааналізавана праблема духоўнага сталення літаратурнага персанажа. The article highlights the problem of the motive of orphanhood in contemporary prose on the basis of H. Marchuk’s, U. Yahovdzik’s and U. Lipskiy’s works. The depiction of orphans is given, plot lines and genre forms are characterised from the point of view of fiction and non-fiction, the attributes of a "difficult" childhood are defined as well as the spiritual formation of a literary character is analysed.