Методические рекомендации и указания
Постоянная ссылка для этой коллекции
Просмотреть
Показать Методические рекомендации и указания по автору "Русан, С. І."
Сейчас показывают 1 - 3 из 3
Результатов на странице
Параметры сортировки
- ЭлементРаўнавага плоскіх механічных сістэм (нетрадыцыйная методыка вывучання)(БарДУ, 2005) Русан, С. І.Асноўная мэта вывучэння метадычнага дапаможніка - забяспечыць больш інтэнсіўнае развіццё інжынернага мыслення студэнтаў i фарміраванне ў ix доўгатэрміновых ведаў. Яна дасягаецца з дапамогай нетрадыцыйнай методыкі рашэння задач, пабудаванай на непасрэдным прымяненні асноўных тэарэтычных палажэнняў статыкі. Гэтыя палажэнні сфармуляваны тут у выглядзе ўласцівасцей ciл i пар. Паказана, што ўсю разнастайнасць простых плоскіх cicтэм можна апісаць абмежаванай колькасцю бэлькавых мадэлей. Студэнты, якія авалодаюць методыкай, здолеюць рашаць задачы статыкі без складання ўраўненняў раўнавагі (у галаве). Адзін з магчымых варыянтаў ўкаранення методыкі ў навучальны працэс грунтуецца на самастойным вывучэнні гэтага дапаможніка студэнтамі з наступным замацаваннем матэрыялу на першых двух-трох практычных занятках па статыцы. Аднак вывучэнне методыкі можна перанесці ў заключэнне раздзела “Статыка” альбо нават на першыя практычныя заняткі па дысцыпліне “Супраціўленне матэрыялаў”.
- ЭлементСтатыка. Праекцыя і момант сілы(РВА БарДУ, 2011) Русан, С. І.Змяшчае заданні для самастойнага выканання на вызначэнне праекцый сіл на восі і плоскасці і на вызначэнне іх момантаў адносна цэнтраў і восей, а таксама кароткія звесткі з тэорыі і прыклады выканання заданняў. Рэкамендуецца студэнтам тэхнічных спецыяльнасцей вышэйшых навучальных устаноў.
- ЭлементТэхнічная механіка(БарДУ, 2018) Русан, С. І.; Гаўрыленя, А. К.; Сотнік, Л. Л.; Сотник, Л. Л.; Гавриленя, А. К.Метадычныя рэкамендацыi знаёмяць з некаторымi прасцейшымi аб'ектамi прыкладной механiкi, методыкай вызначэння ix стану пад дзеяннем механiчных сiл (рух, раўнавага, выгін) i маюць на мэце падрыхтоўку студэнтаў да выканання тыпавых заданняў па агульнатэхнiчных дысцыплiнах i асэнсаванае ix вывучэнне ў цэлым. Змест метадычных рэкамендацый адпавядае адукацыйным стандартам спецыяльнасцей i вучэбнай праграме дысцыплiны.