Учебники, учебно-методические пособия, курсы лекций и др.
Постоянная ссылка для этой коллекции
Просмотреть
Показать Учебники, учебно-методические пособия, курсы лекций и др. по дате издания
Сейчас показывают 1 - 10 из 10
Результатов на странице
Параметры сортировки
- ЭлементБеларуская літаратура ў школе: вывучэнне сучаснай прозы ў старэйшых класах(Тэхнапрынт, 2004) Пучынская (Грыцаль), Т. М.У дапаможніку разглядаюцца творы вядучых беларускіх пісьменнікаў у цеснай узаемасувязі з мастацкімі набыткамі еўрапейскай і сусветнай літаратуры. Пазначаны шлях і прыемы развіцця чытацкіх зацікаўяенняў на аснове паглыблення і пашырэння ўяўлeнняў вучняў пра жанравыя асабліваці мастацкай прозы.
- ЭлементТэсты па беларускай літаратуры: Падрыхтоўка да экзамена. Кантроль. Самаацэнка(БарДУ, 2006) Урбановіч, Л. У.Тэставыя заданні, падрыхтаваныя ў адпаведнасці з праграмай па беларускай літаратуры для паступаючых у ВНУ рэспублікі, ахопліваюць шырокае кола тэм (ад старажытнасці да канца XX ст.) і разлічаны на сістэматызацыю, абагульненне і праверку атрыманых тэарэтычных і гісторыка-культурных ведаў. Дапаможнік адрасуецца школьнікам, абітурыентам, студэнтам філалагічных факультэтаў. Можа быць рэкамендаваны настаўнікам школ і выкладчыкам ВНУ.
- ЭлементВывучэнне твораў сучаснай беларускай прозы(РИО БарГУ, 2009) Пучынская, Т. М.Разглядаецца сучасная беларуская проза праз прызму жанравай спецыфікі на прыкладзе аналізу творчасці В. Быкава, В. Казько. Даказваецца, што магчымасці жанру як універсальнай літаратуразнаўчай катэгорыі дазваляюць паслядоўна вывучаць манаграфічную тэму праз аналіз твора ў розных напрамках. Прапануюцца пытанні і заданні для самападрыхтоўкі і семінарскіх заняткаў. Прызначаны для студэнтаў філалагічных спецыяльнасцей:«Беларуская мова і література», «Руская мова і літаратура», «Замежная мова (англійская). Беларуская мова і літаратура», «Пачатковая адукацыя. Беларуская мова і літараіура» і іншых.
- ЭлементОт души мертвой - к душе живой: "Выбранные места из переписки с друзьями" Н. В. Гоголя(БарГУ, 2010) Нестерович, Т. И.Пособие состоит из теоретической части, в которую вошли материалы исследования по проблеме эстетического идеала - Живой Души - в творчестве Н. В. Гоголя. Автор пособия подробно рассматривает ее на основе «Выбранных мест из переписки с друзьями», анализируя ключевые идеи книги как форму выражения авторского идеала. Практическая часть пособия содержит вопросы и задания для самоконтроля, приложения, список источников, которые помогут студентам-филологам качественно подготовиться к семинарским и лекционным занятиям. Актуальность и современность звучания рассматриваемой проблемы позволит также использовать материалы пособия для проведения неаудиторной работы.
- ЭлементГісторыя беларускай мовы: фанетыка(БарДУ, 2010) Томчык, Д. С.Вучэбна-метадычны дапаможнік прызначаны для арганізацыі самастойнай працы студэнтаў па найбольш аб’ёмным раздзеле дысцыпліны «Гісторыя беларускай мовы» - фанетыцы. Матэрыял падрыхтаваны ў адпаведнасці з тыпавой праграмай дысцыпліны «Гісторыя беларускай мовы» для вышэйшых навучальных устаноў. Дадзенае выданне рэкамендуецца студэнтам спецыяльнасцей «Беларуская мова і літаратура. Руская мова і літаратура», «Пачатковая адукацыя. Беларуская мова і літаратура», «Замежная мова (англійская). Беларуская мова і літаратура», а таксама тым, хто цікавіцца гісторыяй развіцця роднай мовы.
- ЭлементПедагагічнае ўзаемадзеянне ў вучэбнай камунікацыі(БарДУ, 2010) Гацко, А. М.Разглядаюцца асноўныя падыходы да арганізацыі работы па ўдасканаленні моўнай падрыхтоўкі будучых спецыялістаў. Выкладзены тэарэтычныя асновы педагагічнага ўзаемадзеяння як сістэмаўтваральнага кампанента прафесійнай адукацыі, апісаны вербальныя сродкі ўзаемадзеяння ў працэсе лекцыі, разглядаюцца камунікатыўныя стратэгіі, якія класіфікуюцца па крытэрыі адказнасці выкладчыка за арганізацыю педагагічнага працэсу, яго кантроль і кіраванне. Адрасуецца студэнтам педагагічных спецыяльнасцей, выкладчыкам ВНУ, настаўнікам ліцэяў і гімназій.
- ЭлементСентыменталізм, рамантызм і рэалізм у беларускай літаратуры XIX стагоддзя(РВА БарДУ, 2011) Косціна, Ж. В.У зборніку метадычных матэрыялаў прапанаваны тэатрэтычныя палажэнні пра сентыменталізм, рамантызм і рэалізм, а таксама творы беларускіх і замежных аўтараў з мэтай практычнага выўлення асаблівасцей бытавання дадзеных літаратурных накірункаў. Матэрыял прызначаны для студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей, якія вывучаюць тэорыю літаратуры, гісторыю беларускай літаратуры, а таксама для выкладчыкаў, магістрантаў і настаўнікаў беларускай літаратуры.
- ЭлементВывучэнне творчасці Вінцэся Каратынскага(РВА БарДУ, 2011) Косціна, Ж. В.У зборніку метыдычных матэрыялаў прапанаваны разгляд жыццёвага і творчага шляху Вінцэся Каратынскага, прадстаўніка беларускай літаратуры XIX ст., а таксама творы аўтараў з мэтай практычнага выяўлення асаблівасцей паэзіі і літаратурна- крытычнай дзейнасці дадзенага творцы. Матэрыял прызначаны для студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей, якія вывучаюць гісторыю беларускай літаратуры, а таксама для выкладчыкаў, магістрантаў і настаўнікаў беларускай літаратуры.
- ЭлементМарфалогія: іменныя часціны мовы(РВА БарДУ, 2011) Канцавая, Г. М.; Шавель, В. М.; Швед, М. В.Зборнік мае тэарэтычнае і практычнае прызначэнне. Змяшчае тэарэтычныя звесткі, практычныя, тэставыя заданні па тэмах раздзела «Марфалогія»: «Назоўнік як часціна мовы», «Прыметнік як часціна мовы», «Лічэбнік як часціна мовы», «Займеннік як часціна мовы». Зместавае напаўненне тэставых заданняў ахоплівае пераважную большасць тэарэтычных пытанняў, якія замацоўваюцца праз выкананне практычных заданняў. Прызначаецца для студэнтаў педагагічных факультэтаў устаноў вышэйшай адукацыі Рэспублікі Беларусь, будзе карысны школьнікам, абітурыентам, настаўнікам.
- ЭлементФарміраванне гісторыка-патрыятычнай свядомасці школьнікаў пры вывучэнні твораў Уладзіміра Караткевіча(БарДУ, 2011) Белая, А. І.У дапаможніку прадстаўлены аўтарскія падыходы да літаратуразнаўчай і метадычнай інтэрпрэтацыі лірычных, ліра-эпічных і эпічных твораў У. Караткевіча, што ўваходзяць у школьную праграму. Асаблівая ўвага нададзена раману «Каласы пад сярпом тваім». Прызначаецца для настаўнікаў беларускай літаратуры сярэдніх агульнаадукацыйных школ, гімназій, ліцэяў, для студэнтаў-філолагаў.