Показать по автору "Галік, К. М."
Сейчас показывают 1 - 2 из 2
Результатов на странице
Параметры сортировки
- ЭлементСэнсорнае развіццё дзяцей дашкольнага ўзросту па методыцы Марыі Мантэсоры(БарГУ, 2021) Галік, К. М.Артыкул асвятляе праблему сэнсорнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту, раскрывае сутнасць паняцця «сэнсорнае развіццё», распавядае пра накірункі педагагічнай дзейнасці, пра навучальныя «Мантэсоры-матэрыялы» для сэнсорнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту. Артыкул адрасуецца выхавальнікам дашкольнай адукацыі, студэнтам устаноў вышэйшай адукацыі. The article covers the problem of sensory development of preschool children, reveals the essence of the concept of “sensory development”, tells about the directions of pedagogical activity, about educational “Montessori materials” for the sensory development of preschool children. The article is addressed to teachers of preschool education, students of higher education institutions.
- ЭлементФарміраванне элементарных матэматычных уяўленняў пра геаметрычныя фігуры і формы прадметаў з выкарыстаннем элементаў сістэмы М. Мантэсоры(БарГУ, 2020) Галік, К. М.У дадзенай працы разглядаецца праблема знаёмства дзяцей з геаметрычнымі фігурамі і іх уласцівасцямі. Каб ведаць, чаму і як навучаць дзяцей на розных этапах іх развіцця, трэба першым чынам прааналізаваць асаблівасці сенсорнага ўспрымання дзецьмі формы любога прадмета, а затым шляхі далейшага развіцця геаметрычных уяўленняў і элементарнага геаметрычнага мыслення і, далей, як здзяйсняецца пераход ад пачуццёвага ўспрымання формы да яе лагічнага ўсведамлення. In this paper, the problem of introducing children to geometric shapes and their properties is disclosed. In order to know what and how to teach children at different stages of their development, we must first of all analyze the peculiarities of children's sensory perception of the shape of any subject, including a figure, and then the ways of further development of geometric representations and elementary geometric thinking and, further, how a transition is made from the sensory perception of form to its logical awareness.