Логотип репозитория
  • Русский
  • English
  • Войти
    РегистрацияЗабыли пароль?
Логотип репозитория
  • Разделы и коллекции
  • Поиск по репозиторию
  • Русский
  • English
  • Войти
    РегистрацияЗабыли пароль?
  1. Главная
  2. Поиск по автору

Показать по автору "Солахаў, А. В."

Сейчас показывают 1 - 20 из 21
Результатов на странице
Параметры сортировки
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Tюркизмы в современном белорусском языке: семантика, словообразовательная активность, функционирование в составе фразеологизмов
    (2017) Солохов, А. В.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Адантрапанімічныя прозвішчы, суадносныя з прыналежнымі прыметнікамі, жыхароў Ляхавіцкага раёна
    (БарГУ, 2009) Высоцкая, С. В.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Адонімныя індывідуальна-аўтарскія дзеясловы: утварэнне, семантыка, функцыі
    (БарГУ, 2014) Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Безасабова-прэдыкатыўныя словы са значэннем суб’ектыўнай ацэнкі ў мове твораў І. Навуменкі
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2015) Труш, А. М.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Выкарыстанне займальнага матэрыялу пры вывучэнні тэмы «Разрады прыметнікаў»
    (БарГУ, 2009) Казляк, С. С.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Лексічныя паўторы ў мове паэзіі Анатоля Вярцінскага
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2013) Губко, В. М.; Солахаў, А. В.
    У дакладзе аналізуецца адзін з самых пашыраных паўтораў у мове паэзіі А. Вярцінскага – лексічны. Ён шырока выяўляецца ў анафары, эпіфары, анадыплосісе, дыяфары, кальцы, паліптоце, антанаклазе, гемінацыі і іншых стылістычных прыёмах. У розных паэтычных тэкстах, паўтараючыся, слова набывае розныя канатацыйныя прырашчэнні. Лексічны паўтор сэнсава і эмацыянальна ўзмацняе выказванне, надае яму экспрэсіўнасць.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Лексічныя паўторы ў мове паэзіі Анатоля Вярцінскага
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2013) Губко, В. М.; Солахаў, А. В.
    У дакладзе аналізуецца адзін з самых пашыраных паўтораў у мове паэзіі А. Вярцінскага – лексічны. Ён шырока выяўляецца ў анафары, эпіфары, анадыплосісе, дыяфары, кальцы, паліптоце, антанаклазе, гемінацыі і іншых стылістычных прыёмах. У розных паэтычных тэкстах, паўтараючыся, слова набывае розныя канатацыйныя прырашчэнні. Лексічны паўтор сэнсава і эмацыянальна ўзмацняе выказванне, надае яму экспрэсіўнасць.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Марфемны паўтор у мове паэтычных твораў Анатоля Вярцінскага
    (БарГУ, 2013) Губко, В. М.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Параўнанне як вобразна-выяўленчы сродак пры апісанні каханай (паводле мовы лірычных твораў М. Шабовіча)
    (БарГУ, 2015) Солахаў, А. В.; Шаўчук, І. І.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Параўнанне як вобразна-выяўленчы сродак пры апісанні каханай (паводле мовы лірычных твораў М. Шабовіча)
    (БарГУ, 2015) Солахаў, А. В.; Шаўчук, І. І.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Рытмічна-гукавая і вобразна-выяўленчая арганізацыя беларускіх праклёнаў
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2017) Солахаў, А. В.; Ждановіч, В. А.
    У артыкуле разглядаецца мастацкая выразнасць і сіла эмацыянальнага ўздзеяння беларускіх праклёнаў - народных выслоўяў, якія змяшчаюць пераважна злавесныя прадраканні і пажаданні каму- або чаму-небудзь, - на розум і свядомасць людзей. Гэта ў значнай меры абумоўлена іх рытмічнай і гукавой арганізацыяй, а таксама выкарыстаннем разнастайных троп і стылістычных фігур: персаніфікацыі, параўнанняў, градацыі, анафары, паліптота, анадыплосіса, антытэзы, амфітэзы і інш. В статье рассматривается художественная выразительность и сила эмоционального воздействия белорусских проклятий - народных изречений, содержащие преимущественно зловещие прорицания и пожелания кому - или чему-либо, - на ум и сознание людей. Это в значительной мере обусловлено их ритмической и звуковой организацией, а также использованием разнообразных тропов и стилистических фигур: персонификации, сравнения, градации, анафоры, палиптота, анадиплосиса, антитезы, амфитезы и др. The article is a study of expressiveness and emotional effect of Belarusian curses - folk utterances containing predominantly word prophecies and wishes addressed to somebody or something - оn people‘s mind and consciousness. This is mostly predetermined by their rhythmical and sound organization as well as by the usage of various stylistic devices: personification, comparison, gradation, anaphora, polypitis, anadiplosis, antithesis, amphithesis, etc.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Спосабы ўтварэння індывідуальна-аўтарскіх неалагізмаў у мове твораў Казіміра Камейшы
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2015) Солахаў, А. В.; Зельманчук, А. І.
    Аналізуюцца спосабы ўтварэння індывідуальна-аўтарскіх неалагізмаў у мове твораў Казіміра Камейшы.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Структурна-семантычныя асаблівасці антонімаў у мове рамана Барыса Сачанкі «Вялікі лес»
    (БарГУ, 2013) Дзянішчык, А. А.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Структурна-семантычныя асаблівасці безасабова-прэдыкатыўных слоў у мове паэм Якуба Коласа
    (БарГУ, 2013) Сямашка, Д. В.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Структурна-семантычныя асаблівасці індывідуальна-аўтарскіх прыметнікаў у мове паэтычных твораў Рыгора Барадуліна
    (БарГУ, 2012) Сяліцкая, В. М.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Стылістычныя фігуры, заснаваныя на антонімах, у мове прозы Барыса Сачанкі
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2013) Дзянішчык, А. А.; Солахаў, А. В.
    Аналізуюцца стылістычныя фігуры, заснаваныя на выкарыстанні антонімаў, у мове твораў Б. Сачанкі, выяўляецца іх семантыка, структура, функцыянальныя магчымасці. Найбольш пашырана антытэза з разнастайнымі структурнымі мадыфікацыямі, асноўнымі з якіх выступаюць канструкцыі са злучнікам а. Прыём кантрасту рэалізуецца таксама з дапамогай акратэзы, амфітэзы, дыятэзы, альтэрнатэзы. Умела выкарыстоўваючы іх, празаік стварыў супярэчлівыя і праўдзівыя мастацкія вобразы.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Стылістычныя фігуры, заснаваныя на антонімах, у мове прозы Барыса Сачанкі
    (МГПУ им. И. П. Шамякина, 2013) Дзянішчык, А. А.; Солахаў, А. В.
    Аналізуюцца стылістычныя фігуры, заснаваныя на выкарыстанні антонімаў, у мове твораў Б. Сачанкі, выяўляецца іх семантыка, структура, функцыянальныя магчымасці. Найбольш пашырана антытэза з разнастайнымі структурнымі мадыфікацыямі, асноўнымі з якіх выступаюць канструкцыі са злучнікам а. Прыём кантрасту рэалізуецца таксама з дапамогай акратэзы, амфітэзы, дыятэзы, альтэрнатэзы. Умела выкарыстоўваючы іх, празаік стварыў супярэчлівыя і праўдзівыя мастацкія вобразы.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Сінанімічныя адзінкі, якія абазначаюць працэс перамяшчэння ў прасторы, у мове твораў І. Шамякіна
    (2015) Івашка, М. С.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Фанетыка-арфаграфічныя асаблівасці ў сістэме вакалізму «Ляменту у света убогихъ» 1620 г.
    (БарГУ, 2009) Дзянішчык, А. А.; Солахаў, А. В.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Частотнасць ужывання складаназалежных сказаў у рамане У. Караткевіча «Каласы пад сярпом тваім»
    (БарГУ, 2012) Праневіч, В. У.; Солахаў, А. В.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

Программное обеспечение DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Настройки cookie
  • Политика конфиденциальности
  • Соглашение с конечным пользователем
  • Отправить отзыв