Логотип репозитория
  • Русский
  • English
  • Войти
    РегистрацияЗабыли пароль?
Логотип репозитория
  • Разделы и коллекции
  • Поиск по репозиторию
  • Русский
  • English
  • Войти
    РегистрацияЗабыли пароль?
  1. Главная
  2. Поиск по автору

Показать по автору "Пучынская (Грыцаль), Т. М."

Сейчас показывают 1 - 8 из 8
Результатов на странице
Параметры сортировки
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Беларуская літаратура ў школе: вывучэнне сучаснай прозы ў старэйшых класах
    (Тэхнапрынт, 2004) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
    У дапаможніку разглядаюцца творы вядучых беларускіх пісьменнікаў у цеснай узаемасувязі з мастацкімі набыткамі еўрапейскай і сусветнай літаратуры. Пазначаны шлях і прыемы развіцця чытацкіх зацікаўяенняў на аснове паглыблення і пашырэння ўяўлeнняў вучняў пра жанравыя асабліваці мастацкай прозы.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Вывучэнне паэмы Рыгора Барадуліна “Вяртанне ў першы снег” у IX класе
    (2001) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Праблема аналізу жанрава-стылёвай спецыфікі аповесці В. Казько “Прахожы” на факультатыўных занятках па беларускай літаратуры
    (РІВШ БДУ, 2002) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
    Жанрава-стылёвы аналіз аповесці “Прахожы” дазваляе інтэлектуалізаваць літаратурнае навучанне старшакласнікаў, захоўваючы пры гэтым эмацыянальную адкрытасць і даступнасць, дае ў значнай ступені магчымасць наблізіць вучняў да разумения аўтарскай пазіцьіі пісьменніка.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Праблема вывучэння жанравай спецыфікі празаічных твораў на ўроках беларускай літаратуры ў 11 класе
    (Тэхнапрынт, 2003) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
    У кнізе вызначаны выхаваўчы патэнцыял і змест вывучэння ў 11 класе твораў В.Быкава і В.Казько як аналітычнай прозы, акрэслены кірункі ў педагагічнай дзейнасці настаўніка па забеспячэнні сістэмнасці, мінімальнай інфармацыйнай насычанасці літаратурнага навучання, адаптавана да школьнага курса сістэма тэарэгыка- літаратурных паняццяў, звязаных з жанравай харакгарыстыкай твора, абгрунтаваны, і пашыраны спосабы і метады працы над жанравымі асаблівасцямі мастацкіх тэкстаў у аспекце літаратурнай адукацыі. Разлічана на вучоных, настаўнікаў і студэнтаў, якія цікавяцца пытаннямі адукацыі і выхавання.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Празаічныя жанры ў сістэме тэарэтычных паняццяў па беларускай літаратуры ў сярэдняй школе
    (НІА, 2003) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Тэарэтыка-метадычныя асновы фарміравання паняцця пра жанр пры вывучэнні беларускай прозы ў старэйшых класах
    (2002) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
    Сэнс і праблема вывучэння жанру заключаецца ў тым, каб, развіваючы ўяўленні вучняў пра асобныя паказальнікі жанру, вызначыць яго унікальнасць як змястоўнай формы ў вобразным асваенні свету і тым самым павысіць якасць літаратурнай адукацыі старшакласнікаў.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Фарміраванне тэарэтыка-літаратурнай кампетэнцыі і мастацка-эстэтычнай культуры вучняў у працэсе вывучэння беларускай прозы ў старэйшых класах
    (Магілёў : МДУ, 2003) Пучынская (Грыцаль), Т. М.
  • Эскиз недоступен
    Элемент
    Экзістэнцыялізм у аповесці В. Быкава “Аблава”(да праблемы вывучэння на ў уроках беларускай літаратуры ў старэйшых класах)
    (БДУ, 2001) Пучынская (Грыцаль), Т. М.

Программное обеспечение DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Настройки cookie
  • Политика конфиденциальности
  • Соглашение с конечным пользователем
  • Отправить отзыв