Показать по автору "Пучынская, Т. М."
Сейчас показывают 1 - 17 из 17
Результатов на странице
Параметры сортировки
- ЭлементАсоба жонкі пісьменніка ў мастацкай творчасці Івана Шамякіна(Барановичи : БарГУ, 2023) Міснік, В. А.; Пучынская, Т. М.
- ЭлементАўтабіяграфізм у рамане Г. Марчука "Кветкі правінцыі"(РИО БарГУ, 2015) Пучынская, Т. М.У рамане «Кветкі правінцыі» прысутнічае аўтабіяірафічны матэрыял, але нельга забываць і пра існаванне «дыстанцыі» паміж аўтарам і аўтабіяграфічным персанажам. Мастацкасць твора характарызуецца наяўнасцю пісьменніцкай фантазіі, вымыслу, таму аўтабіяграфізм неабходна разглядаць перш за ўсё як крыніцу набліжэння аўтара да рэальнага жыцця, як жывы, даверлівы дыялог з чытачом. На аўтабіяграфічным матэрыяле Г. Марчук стварае абагулены і тыповы вобраз сучасніка, улюбёнага ў родную зямлю, малую радзіму. Яго герой цесна злучаны з вытокамі свайго роду, самога жыцця.
- ЭлементАўтарская інтэрпрэтацыя класічных твораў у драматургіі Сяргея Кавалёва(БарГУ, 2022) Дубко, К. І.; Пучынская, Т. М.
- ЭлементВодгук на мастацкі твор на ўроках літаратуры(2011) Пучынская, Т. М.Водгук на літаратурны твор можна разглядаць як жанр творчай працы, які мае ўласныя разнавіднасці. Вучні звяртаюцца да розных відаў водгукаў: сачыненне, ліст да аўтара, верш, эсэ, дзённік, навела, замалёўка, рэпартаж. Традыцыйна водгукі пішуцца ў форме сачынення. Аналіз вучнёўскіх водгукаў дапамагае настаўніку вызначыць асаблівасці ўспрымання школьнікамі літаратурнага твора як на этапе першапачатковага самастойнага чытання, так і пасля аналізу або абмеркавання твора на ўроку, прасачыць рост чытацкай культуры, узровень сфарміраванасці ўменняў самастойна аналізаваць і ацэньваць мастацкія творы.
- ЭлементВывучэнне прозы В. Быкава і Ф. Дастаеўскага як крыніцы духоўнасці і гуманізму ў сярэдняй школе(Гомель : ГГУ им. Ф. Скорины, 2008) Пучынская, Т. М.
- ЭлементВывучэнне твораў сучаснай беларускай прозы(РИО БарГУ, 2009) Пучынская, Т. М.Разглядаецца сучасная беларуская проза праз прызму жанравай спецыфікі на прыкладзе аналізу творчасці В. Быкава, В. Казько. Даказваецца, што магчымасці жанру як універсальнай літаратуразнаўчай катэгорыі дазваляюць паслядоўна вывучаць манаграфічную тэму праз аналіз твора ў розных напрамках. Прапануюцца пытанні і заданні для самападрыхтоўкі і семінарскіх заняткаў. Прызначаны для студэнтаў філалагічных спецыяльнасцей:«Беларуская мова і література», «Руская мова і літаратура», «Замежная мова (англійская). Беларуская мова і літаратура», «Пачатковая адукацыя. Беларуская мова і літараіура» і іншых.
- ЭлементГістарызм як асноўны прынцып і метад вывучэння студэнтамі сучаснай беларускай прозы(РИО БарГУ, 2015) Пучынская, Т. М.У артыкуле разглядаецца праблема выкладання сучаснай беларускай прозы з пазіцый гістарызму як вядучага прынцыпу і метаду вывучэння мастацкіх твораў. Даказваецца, што гістарызм з’яўляецца не толькі важнейшай метадалагічнай асновай выкладання нацыянальнай літаратуры ва установах вышэйшай адукациі, але і надзейным арыенцірам у асэнсаванні студэнтамі мастацкай значнасці твораў сучаснасці, у тым ліку і кніжных навінак.
- ЭлементДзелавая гульня як актыўны метад навучання будучых настаўнікаў літаратуры(РИО БарГУ, 2016) Пучынская, Т. М.
- ЭлементКанцэпт дом у творчасці Віктара Казько(РИО БарГУ, 2014) Пучынская, Т. М.; Косціна, Ж. В.Канцэпт дом з’яўляецца адным з ключавых у беларускай нацыянальнай літаратуры. Замацаваўшыся ў айчынным прыгожым пісьменстве XIX стагоддзя, дзе служыў абазначэннем жылля чалавека і ўяўляў сабой сімвал радзімы, шчасця, цяпла, утульнасці, творчасці, канцэпт дом працягваў дамінаваць у літаратуры ХХ стагоддзя. Дом атрыбутаваны В. Казько як нацыянальная каштоўнасць, што ўказвае на прадаўжэнне беларускай літаратурнай традыцыі.
- ЭлементКолеравая сімволіка ў паэтычных творах чарнобыльскай тэматыкі(Барановичи : БарГУ, 2023) Бабко, Л. Д.; Пучынская, Т. М.
- ЭлементМастацкі прыём "плынь свядомасці" ў творчасці В. Казько(Мазыр : МДПУ, 2009) Пучынская, Т. М.
- ЭлементМетодыка вывучэння празаічных твораў сучаснай беларускай літаратуры на аснове іх жанравай спецыфікі (7–11 класы)(БДУ, 2004) Пучынская, Т. М.Мэта даследавання - распрацаваць методыку вывучэння ў 7-11 класах празаічных твораў сучаснай беларускай літаратуры на аснове жанравай спецыфікі.
- ЭлементПачуццё віны як эмацыянальная дамінанта паэтычных твораў на тэму Чарнобыля(Барановичи : БарГУ, 2023) Жалезная, А. А.; Пучынская, Т. М.
- ЭлементПостмадэрнісцкі стыль рамана В. Казько "Хроніка дзетдомаўскага саду"(РИО БарГУ, 2014) Пучынская, Т. М.; Косціна, Ж. В.В. Казько звярнуўся да такіх наватарскіх спосабаў мастацкага абагульнення, як сімволіка, асацыятыўнасць, міфатворчасць, якія ў цэлым дэманструюць постмадэрнісцкі стыль пісьма.
- ЭлементПраблема пакут у творах В. Быкава і Ф. Дастаеўскага(Мазыр : МДПУ імя І.П. Шамякіна, 2013) Пучынская, Т. М.
- ЭлементРазвіццё чытацкага інтарэсу студэнтаў-філолагаў на аснове жанравага падыходу(БарГУ, 2017) Пучынская, Т. М.
- ЭлементСамастойная праца вучняў над эпічным творам як сродак яго паглыбленага асэнсавання(МДПУ імя І. П. Шамякіна, 2009) Пучынская, Т. М.У артыкуле разглядаецца арганізацыя самастойнай працы школьнікаў пры вывучэнні сучаснай беларускай прозы. Прапанаваныя формы самастойнай навучальнай дзейнасці старшакласнікаў развіваюць уменні працаваць з мастацкім тэкстам, крытычным матэрыялам, рабіць уласныя назіранні і вывады. The article describes organization of pupils’ independent work while studying modern Belarusian prose. The author offers such forms of independent activities that develop pupils’ abilities to work with fiction text, critical materials, to make their own observations and conclusions.